September månad

Hej.


Det var längesedan. Eller hur? Men nu jävlar i det ska jag ta tag i mig själv och börja komma i fas med den här skiten igen. Det känns bra. Jag har missat att fota mig själv på FREDAGEN ett par gånger sedan sist, men då har jag sett till att fota mig själv senast SÖNDAGEN. Jag har iallafall INTE rakat av mig mitt skägg, vilket känns jävligt gött (trots att jag emellanåt är sugen).
Jag tänker lägga upp månad gör månad nu, fram till i lördags, då de senaste bilderna togs.
Här kommer bilder från SEPTEMBER månad.
Håll till godo:


4/9 - dag 255






ZOOM:



10/9- dag 261








ZOOM:




Sådär. Då var man fan i fas igen. Det känns jävla gött. Nu ska jag fan försöka att hålla mig till fredagar igen, fram till julafton. OK?
Ursäkta att de tre senaste inläggen blivit lite tjatiga. Det ska INTE upprepas. OK?
Ses på fredag då :D OK?
PYSS!
//Emil


Kommentarer
Postat av: The biggest fan!

Du är så himla göllig!

2011-09-14 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0