27/5 - dag 155

HEJ ALLA!

Ursäkta förseningen, men jag har haft en del att göra i helgen. I fredags hjälpte jag bror D att flytta och igår var jag för trött för att skriva. Så nu kommer bilder från i fredags. Det är bilder från under flytten, och t.o.m. när jag utför fysiskt arbete, klär jag mig som en gentleman...lite...
I alla fall kavaj.
Annars har jag väl inget att tillägga. Eller jo, för resten är filmen jag medverkade i häromveckan färdig, om ni är intresserade.
In och se den, om ni vill:




Här kommer veckans bilder:

Skägg sett framifrån:


Skägg sett från sidan:


Skägg från andra sidan:



Skägg sett bakifrån:


Övriga skäggbilder:






LOS LOCO-ZOOM(!!!):




AHA. Det var ju allt för denna gång.
Hoppas att vi ses igen nästa vecka.
ADJÖ!
Pyss
//Emil

Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Så jävla bra Emil!

Vad är det för film? Den är najs och ganska schysst gjord ju! :)

2011-05-29 @ 22:37:09
Postat av: Maggan med knäck i Y-fronten

Jag vill spela in ett nattsvart kostymdrama om svek och kanoter i din skäggväxt.

2011-05-31 @ 00:23:33
Postat av: Emil the Emil the Emomilol

Johan: Det är ett par människor som går en filmlinje i Malmö som har gjort den. Den är fet, ja :) Jag blev själv nöjd :)

Maggan: Vem är du? Jag känner ingen Maggan.

2011-05-31 @ 13:37:58
Postat av: CF

Har du rakat dig, eller?

2011-06-12 @ 11:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0