20/5 - dag 148

Nämen halli-hallå!

Välkomna in i stugan! Dagens inlägg skulle jag vilja kalla för något av ett "livsnjutar-inlägg", eftersom att både jag och mitt skägg är lite av gamla livsnjutare.

Shit. Nu börjar jag t.o.m. referera till mitt skägg som om det vore en riktig människa.
Är detta mentalt hälsosamt?

Skit i det, vi är i alla fall livsnjutare båda två. Skägget tycker att det är skönt att få sträcka på benen lite. "Aaaah! Härligt värre!" hör man nerifrån kindbenen. "Lite mat hade suttit fint." hör man från hakan och "Torka bort snoret, annars jävlar" hör man från mustachen. Och jag gör som mitt skägg befaller. Vi är ett bra team, jag och mitt skägg. Livsnjutare kan man kalla oss. Och vad passar bättre för två livsnjutare än några fina livsnjutarbilder? Jag har tagit fram mitt bästa livsnjutar-plagg (morgonrocken), dricker en av de bästa bland drycker (livsnjutar-kaffe) och till råga på allt har jag införskaffat mig en ny livsnjutar-pipa, sen min förra blev stulen efter intag av rusdrycker förra helgen.
Då njöt jag inte så mycket. Men jag njöt när jag köpte en ny pipa :)
I väskan som blev stulen fanns bl.a. också min bästa skägg-borste, som jag fått av min baby-babe. Det är illa. Men jag slutar inte njuta för det :)

Här kommer ett par äkta gamla livsnjutarbilder:














Livsnjutar-Zoom:



Aaaah! Jag hoppas att Ni har njutit lika mycket av att se dessa bilder,
som Jag gjorde när jag fotograferade dem.
Ikväll ska det intas rusdrycker ihop med Hr. Bror Berggren.
Ikväll ska jag dock inte villa bort pipan. På återseende!
PYSS
//Hr. Emil Falk

Kommentarer
Postat av: SMartinelle

'Då njöt jag inte så mycket' Haha! Duärsåbra!

2011-05-20 @ 16:46:52
Postat av: kvinnan med borsten

åh vilket förtjusande blogginlägg. jag råkade titta mest på livsnjutare 1 (emil) och inte så mycket på livsnjutare 2 (skägget). säg inte det till skägget.

2011-05-20 @ 16:48:03
Postat av: Johan

HAHAHA! EEEEEEEMIIIIIL! ROLIGT XD

2011-05-20 @ 17:44:56
Postat av: Livsnjutarn själv

Ooooh! Tackar tackar! Fina kommentarer ni lämnar efter er här på min blogg. HÄRLIGT :)

2011-05-21 @ 15:53:06
Postat av: Gabbi

Vilka härliga livsnjutare-bilder du delar med dig av!!

2011-07-02 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0