13/5 - 141 dage

God dag!

Dagens blog-indlæg, jeg dedikerer til Sandra.

Så var det tid til at blogge igen, og i dag vil jeg skrive nogle på dansk her.
Der er for meget godt?
Denne uge har jeg filmet en horror film på Eslövs bibliotek. Jeg har haft den største rolle for en bibliotekar, og dem, der gav filmen troede, at mit skæg passer fint ind i den rolle, jeg spillede. Det er sjovt, når dit skæg vil blive brugt:)
Min kæreste's nyligt havde en operation og kan stadig ikke tale. Det er trist: (

I dag har jeg prøvet nogle forskellige stilarter af skæg. Jeg troede, det var sjovt:)
Se for jer selv:

Skæg håret nummer et:





Zoome på skæg håret nummer et:


Skæg håret nummer to:




Zoome på skæg håret nummer to:


Den sædvanlige skæg:


Zoom ind den sædvanlige skæg:



Her kommer en lille ny zoom-film. Jeg håber du nyder det:




Ja. Det var alt, hvad jeg havde at tilbyde i dag. Jeg håber du er tilfreds med dagens blogindlæg. Jeg er mindst tilfredse.
Se ya i en uge. OK?
PYSS

/ / Emil

Kommentarer
Postat av: CF

åh, er hans skæg blevet langt

2011-05-14 @ 18:37:09
Postat av: SMartinelle

Hahaha Emil. Ditt skägg är liksom större än din självaste frisyr?! Damn, bra gjort!

2011-05-15 @ 15:54:37
Postat av: sandra

vilken internationell blogg det blir. snygg film också, gillar din haka. hoppas skräckfilmen blir lika bra..

2011-05-16 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0