4/3 - dag 71

TJABBA!

Äntligen är vi inne i Mars. Mars är en månad jag tycker är bra. Då vet man om att våren är på väg, och är våren på väg vet man att det snart är sommar, och i sommar kommer det bli förbannat varmt med skägg...vänta nu. Då är det ju inte alls bra med vår...eller sommar... Vafan kommer våren för? :O
Ah, jag bara skoja. Jag tycker att det är bra med vår. :D

Idag är jag lite glad:



Eller vänta nu. Det är jag ju inte det heller. Jag har ju för fan brutit tån. Eller åtminstone fått en spricka i den. Ont som fan gör det i alla fall:


Så idag är jag ju för fan ledsen:


Jävligt ledsen:


Torka tårar:


Nä, riktigt så illa är det inte. Jag är ju såklart glad över att skägget börjar ta sig till en ganska respektabel nivå.
Märk även väl, alla därute, att en sak har hänt för första gången, och en sak ska hända för första gången.
Det som har hänt är att jag har ansat mustaschen för första gången, så att det inte ser så jävla luffigt ut, och det som händer är att inzoomningsbilden är för första gången INTE den bild som jag la upp sist av alla i "originalbilderna". Om ni nu är intresserade av det.

I alla fall:
ZOOM:



Jaha. Det var allt jag hade att bjuda på idag. Men vi ses igen om nån vecka.
OK?
Bra. Pyss!
//Emil

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha! Naw! Och, hehe!



Hur fan bröt du tån?? BTW så är det mycket roligt att man ser lite av byxan på fotbilden.



Coola bilder! Fint skägg! Bra mushe!

2011-03-04 @ 16:37:56
Postat av: Emomilol

Jag halkade på jobbet :( Det var inte bra.

Hehe. Ja, byxorna är lite långa...

Tack, tack och tack!

2011-03-04 @ 16:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0