25/3 - dag 92

WOHO!

Välkomna in igen!
Om man ska tänka enligt datum, är det idag tre månader och en dag sedan jag rakade mig sist. Det känns lite sjukt. Men så är det. En fjärdedel av tiden har gått. Det är fan gött!
Nu börjar det bli så pass långt och tätt att jag får TOVOR(!!!!) i mitt gamla skägg.
Nu jävlar tar det fart! Så jävla gött!
Jag har hittills fått två länkar till min facebook som har med skägg att göra.
Dels är det den här:
http://www.break.com/index/year-of-the-beard-2011693
som jag har Simon att tacka för, och sen är det den här:
http://www.youtube.com/watch?v=sDewBL1PigM&feature=player_embedded
som jag har Andréas att tacka för.
TACK SIMON OCH ANDRÉAS!


Förra veckan bad jag om skägg-skämt, men kammade tji. Så jag provar igen:
Har ni något gammalt skägg-skämt på lager får ni gärna slänga in det här i en liten kommentar på bloggen.

Nog babblat. Här kommer bilder:

Dagens tema är roliga miner och gester, så det får ni här:













Zoom/줌/Klik op/Увеличить/Chwyddo*





*Språken jag använder mig av är: Engelska/Koreanska/Afrikaans/Ryska/Walesiska.



Gött. Nu var det färdigt för idag. Ikväll är det fest i Helsingborg. Jag ska dit och dricka lite vin och öl och sånt gott. Då hörs vi igen om en vecka då. Bra.
Pyss!
//Emil

Kommentarer
Postat av: Andréas

Why does your Dad keep shaving off his beard every time it looks nice?

Mum makes him do it - she's stuffing a cushion.

2011-03-26 @ 00:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0