18/3 - Dag 85

Hej hej hallå!

Välkomna återigen till den gamla bloggen. Skägget växer. Våren är här. Kärleken spirar. Bättre än så här blir det inte.
Jag mår som vanligt utmärkt, och jag hoppas att Ni mår minst lika bra :)

Jag ville skriva ett skämt här som har med skägg att göra, men jag kom inte på något. Kan ni något, så skriv det gärna i en kommentar.

Nu kommer bilder:









ZOOM:



Fantastiskt.


Jag har gjort en liten film också. Titta gärna på den, om ni vill. Den handlar om mig:





Ok. Bra. Det var det. Skönt. Nu väntar ARBAIT ARBAIT, och sen filmkväll. Fyfan vad gött.
Vi hörs om en vecka igen. Ok?
BRA!
PYSS
//Emil

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ta bort clownen ur bilderna nästa gång. man stirrar mer på den än på ditt skägg (som ju är det viktiga).

säg efter mig: tänk inte på den onda clownen...

2011-03-24 @ 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0