11/3 - Dag 78

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ!

Det har varit tekniskt strul, så jag kunde inte uppdatera bloggen igår.
Dock är det bilder från igår, som jag lägger upp idag, lördag.
Hoppas att ni mår väl. Det gör jag.

Jag höll på att GLÖMMA bloggen igår(!),
men sen kom jag på att jag skulle uppdatera,
så det gör jag hos Sasasasandra.

I alla fall, dags för bilder.
Sasasasandra är gäst idag och hennes hem är gäst-miljö att fota på.

Håll till godo:













El Zoomovic:




Jaja. Det var det för idag. Vi ses igen på fredag.
Ha det gott. Ta hand om er. Må väl. Adjö då. Hejdå.
Pyss
//Emil


Kommentarer
Postat av: Crème Fraîche

"Glömde"... Jag ser att du har lite annat att tänka på och det är bra tycker jag ;)

Hälsa Sasasasandra

puss o kram

2011-03-12 @ 16:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0