3/6 - dag 162 OCH 10/6 - dag 169

HEJ SVEJ LINGONDREJARE!

Ursäkta detta dröjesmål här på bloggen, men jag har haft en del att stå i.
OK, det var kanske inte riktigt sant. Det har varit av ren och skär lättja jag inte skrivit. Men jag kan ju inte svika alla mina vänner och fans, så jag kände mig tvungen att ta mig i kragen och skriva lite. Så det gör jag nu. Och eftersom att jag missat att skriva två fredagar i rad, så tar jag DUBBELT blogginlägg idag. Det blir fett.

Så om vi då tar och börjar med 3/6, som man kan göra ett smurftema av.

Så börjar man med Fjortis-Smurfen:

Fortsätter med Tummen-upp-smurfen:

Fortsätter raskt till Puss-Smurfen:

Eller vad sägs om Lunar-Turk-Smurfen:

Den fantastiska Kuk-Smurfen:

Allas vår favorit Zoom-smurfen:

Eller vad har ni att säga om Zoom-Smurfen (inzoomad):


Jaha. Det var den fredagen det.

Vi går nu vidare till 10/6, där jag inspirerats lite av Ankeborg:

Här är Joakim von Anka:

Här är Knatte:

Här är Fnatte:

Här är Tjatte:

Kajsa Anka har vi här:

Kalle Anka, är som bekant, denna man:

Och slutligen Emil Örn:

Eftersom att Emil Örn är så jävla snygg och populär, tar vi en Zoom på honom också:



Jaha. Det var det. Skönt att ha det gjort. Nu kan ni läsa detta om och om igen och förundras över hur pass tramsig en blogg kan bli.
SVAR: Förmodligen mer tramsig än detta.
Men då hörs vi på fredag. Ok?
Pyss
//Emil


Kommentarer
Postat av: Johan

Bra blogg! Seksigga bilder!!

2011-06-13 @ 19:35:10
Postat av: Piss i hiss

Riktigt bra! Gillade hur du behandlade dom otroligt komplexa ämnena i detta inlägg. Ankeborg och sånt. Mycket fint! Jag grät. Adjö.

2011-06-13 @ 21:59:49
Postat av: CF

Pust... Fint att se din skäggiga nuna, jag var rädd ett tag att du rakat dig ;) Pyss på dig med!

2011-06-14 @ 20:04:15
Postat av: Maggan med knäck i Y-fronten

så skäggig du är! Minns när du var liten och satt i mitt knä. Du berättade om en gunghäst som du skulle tämja och ha på din bondgård i kävlinge "för hästar av trä bits mycket mindre än vanliga pållar". ja vart tar tiden vägen min vän. Hälsa Kenneth!

2011-06-18 @ 00:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0