24/6 - dag 183

God dag!

Ja, då var det dags igen. Dag 182 var halvårsinlägg. Har ni missat att läsa det, gör det först under detta inlägg.
Det kanske är många som tänker nu: "Vänta här. IDAG är det ju fredag. Och IDAG är det ju den 24:e. Borde det inte vara IDAG som det är halvårsmilstolpe?" Mitt svar är "NEJ!", efterom att räknar man 365/2 får man 182,5. Så det fick bli dag 182 som blev halvårsmilstolpen.
Idag är det midsommar och dag 183. En tradition jag firar emellanåt. Dock inte oftare än en gång per år.
Då är det rusdrycker på schemat. Bra!

Jaja. Jag orkar inte skriva hur mycket som helst idag, så nu blir det bilder:





ZOOM:




Sådär ja. Då var man ikapp igen.
Då ses vi nästa vecka. OK?
Bra.
Pyss
//Emil

Kommentarer
Postat av: Bertil från Allingsås

Riktigt bra blogg, har själv ett stort och yvigt skägg så det värmde gött i hjärtat att finna detta.

Jag är inte ensam

/krsm

ps kanske vi kan byta mailadresser ds

2011-06-26 @ 18:42:02
Postat av: Gustav från Åkersberga

2011-06-27 @ 20:33:45
Postat av: sandra från malmö

riktigt fina bilder denna dag. och bra gästspel av olle.

2011-06-29 @ 16:33:04
Postat av: Kungen

Kungligt bra!

2011-06-30 @ 19:41:56
Postat av: Emil-man

Bertil: Tackar tackar. Ja, skägg är något som vi alla har gemensamt. Javisst kan vi utbyta mailadresser... Om du börjar skicka din. Ha det fint!

Gustav:

Sandra: Tack! Ja, han är duktig på att gästspela, han. Det är bara för att han är så jävla HUNK!

Kungen: Tack ska du ha, Kungen. Och tack för att du följer min blogg. Det värmer :)

2011-07-01 @ 09:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0