17/6 - dag 176

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ!

(SE RUBRIK: DAG 176 den 17/6. JÄVLAR VAD COOLT!)

Jag vill börja med att säga en sak: Jag vet om att jag har blivit dålig på att blogga på fredagar, MEN däremot har jag inte missat att fota mig själv en enda fredag hittills.
Det är jag ganska nöjd med.
På torsdag är det jubileum. Då har har det gått precis ett halvår, så då blir det nog en liten specialare då. Så nästa vecka kommer det komma TVÅ, jag upprepar: TVÅ blogginlägg. Ett på torsdag och ett på fredag.
Sen vill jag fortsätta med att ge en eloge till Katja, min gamla chef,
som fick mig att börja med detta projekt.
Så nu ger vi henne en gemensam applåd!

Så, nu har jag babblat klart om det.

Jag har råkat klippa av mig allt mitt skägg. Se själva:


Ah, jag bara skämtade lite.
Det sitter kvar. Bilden var bara lite Paint-photo-shopad av min dam.
De längsta stråna på mitt skägg börjar närma sig en decimeter långt nu,
lagom till halvårsfirandet och allt.
Se själva:



Jag har ju klippt av mig allt mitt hår nu såhär lagom till sommaren,
för jag vill se ut som en äkta ganster.
Så här ser jag ut nu:




När jag rakar mitt hår kommer mina krigsärr fram.
Så här ser de ut:


Nu när jag inte har något hår längre, har jag skaffat mit en tupé:


Den gamla zoomen:



Såhär ser mitt skägg ut sett nerifrån:



Sen har jag suttit vid Paint idag och donat lite. Det här har jag gjort:





Fan vad coolt!
Nu ska jag äta jordgubbar, så om ni ursäktar loggar jag ut strax.
Ha det gott så ses vi på TORSDAG!
Ha det fantastiskt tills dess!
Ok? Bra.
Pyss!
//Emil

Kommentarer
Postat av: CF

härlig blogg!

2011-06-18 @ 18:21:47
Postat av: LDPH

De ser jättestort ut underifrån

2011-06-18 @ 20:32:50
Postat av: SMartinelle

Haha snyggt Emilio!! :D

2011-06-19 @ 20:04:57
Postat av: Johan

Du är så jävla KUNGLIG!

2011-06-19 @ 20:04:58
Postat av: sasasasandra

vilken rolig gammal blogg du har! och skäggig börjar den bli.. hoppas alla var med och klappade, jag gjorde.

2011-06-19 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0