7/1 - dag 15

Hej kära bloggföljare!

Jag är ledsen över förskjutningen. Denna förskjutning beror på ett frånvarande internet, men det problemet är vid det här laget löst.

IALLAFALL, idag, 12/1, lägger jag upp fredagens bild(er), eftersom ni ju vill se hur det går för mitt skägg.

Det växer ganska långsamt, men jag lägger även upp ett par bilder som är ca. ett år gamla, där man kan se hur mycket mitt skägg växte på 6 månader. Då vill jag passa på att påminna om att mitt skägg växte betydligt långsammare för ett år sedan, och jag ansade det en gång under dessa 6 månaderna. Ansning är ingenting jag kommer befatta mig med över huvud taget under detta år (undantaget min mustach).

En annan sak jag kommer börja med är inzoomningsbilder på mitt ansikte, så man lite mer detaljrikt kan följa mitt skägg.

Nog babblat. Här kommer bilder:

Inzoomning dag 1:



Inzoomning dag 8:



Dag 15:







Inzoomning dag 15:


Här kommer ett gäng bilder på mig som är tagna för typ ett år sedan:

Jag på Wendelsberg.



Jag och min käre bror Olle på en pub.



Bilder strax innan en föreställning jag hade på Wendelsberg.
Jag rakade av mit allt samma dag som dessa bilder togs.













Sådär. Det var allt. Vilket för j*vla långt inlägg detta blir. Men så blir det ibland. Jag hoppas ni orkade traggla er genom hela detta blogginlägg.

Vi avslutar med en liten rolig seriestrip mamma skickade till mig via facebook. Den är rolig och passande, tycker jag.


Ok. Vi hörs på fredag. Ta hand om er!
Med kärlek.
Pyss!
//Emil

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men herre gud, kanske min skapare, är det verkligen duuu??!! Jag var nära på att tappa hakan...:) Intressant det där med skägg, men jag vet inte om jag själv är så förtjust i det. Noppar själv det Jag råkat få på fel ställe i fejan:P

2011-01-14 @ 22:50:08
URL: http://dooaflickan.blogg.se/
Postat av: Emil

Javisst är det jag. Syns inte det?

Jag tycker att skägg är bra. Jag trivs i det. Men på tjejer är det nog inte så snyggt...

Kul att du går in och kollar!

Vi ses på jobb!

2011-01-16 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0