28/1 - dag 36

Tjeeeeena!

Då var det dags igen!
Jag vill börja med att, återigen, tacka er för att ni följer bloggen. Jag har haft 119 sidvisningar sedan förra fredagen, och av dessa var 69 unika besökare, så det går uppåt, vilket faktiskt är jävligt kul!
Jag vill även passa på att säga att mitt inlägg förra veckan hade precis den effekten jag ville; folk kommenterade mer än aldrig förr! Det var också kul!

Här kommer litta bilder:

Först ville jag inte visa mig för er.


Sen ville jag det, och posera dessutom!


En liten vanlig bild på mig.


Inzoomning på en liten vanlig bild på mig.



Sådär ja, då vet ni hur det går!
Får ni tradigt, besök vår gärna min andra blogg
http://falkstumfilm.blogg.se/?tmp=28121233
där vi så småningom kommer att lägga upp fler filmer. Ok?

Bra! Då ses vi. Ok. Bra. Haj!
Pyss!
//Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0