4/2 - dag 43

Tjeeeeena!


Hoppas att allt är lugnt där ute. Med mig är det toppen!
Bloggen går bra, livet är skönt och min äldsta bror Daniel fyller 30 år idag. WOHO! Det ska firas med öl och skägg. (Jag kommer fira allt med mitt skägg. Det är bra.)
Är allt bra med mina läsare då? Det hoppas jag sannerligen att det är.

Nu jävlar i havet kommer lite bilder. Det är SUCCÉ!


Mitt bildspel börjar med att jag är gladare än aldrig förr.


Det firade jag med att röka pipa.


Jag blossade och blossade, men läste på mitt tobakspaket att...


"Rökning skadar allvarligt dig själv och personer i din omgivning."
Då blev jag ledsen, och beslutade mig för att sluta röka...

...NOT!

Inzoomning för denna ytterst härliga dag:



Nu kommer även en liten brief med inzoomningar så att ni enkelt kan följa hur det gått hittills:



Sådär ja! Då var det sjukt färdigt för idag. Då ses och hörs vi här på bloggen nästa fredag. Då är det fredag. Mmmm... Fredag... Jag gillar fredagar.
Pyss!
//Emil

Kommentarer
Postat av: Johan

Det är gött Emil! You rule!

2011-02-04 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0