18/2 - dag 57

Goddag goddag!


Nu har jag odlat i åtta veckor. Det känns bra. Skägget börjar ta sig. Det känns också bra. Jag har faktiskt inget särskilt roligt att berätta angående mitt skägg denna vecka. Det känns inte bra. Nu längtar jag bara till man kan göra flätor i det. Som en äkta viking :D
Tack alla ni som kommenterade förra veckans inlägg! Det blev en trevlig läsning. Det var fler än vad jag trodde som faktiskt följer denna blogg. Fantastiskt. Tack igen, fans!
Vad mer ska jag säga? Det behövs inte sägas mer. Vi tittar på veckans bilder.

JAG HAR FÖRVANDLATS TILL EN KATT! *Läskig stråkmusik*




































April April (i februari)
Jag är fortfarande människa. Däremot är jag nyklippt.
Kolla vad glad jag är över att vara människa OCH nyklippt!



Jag försökte ett par gånger få en äkta Günther-pose, utan bra resultat.
Här är ett av de sämsta resultaten:



Jag körde en liten fotomodellspose också. Den blev ganska bra, tycker jag.


Lite profil, så att man även kan se skägget på sidorna (Sideburns)



Vi avslutar bilderna med en vacker stirrbild på mig.


Zooooooooom zoom zoom zoom zoom!



Sådär ja! Det var dagens gamla inlägg det. Då ska jag bara berätta en liten gåta min bror Olle kom på för en jävla massa år sedan:
Vad är det som sitter på sidorna och bränner?
Klura på det, så får ni kanske ett vettigt svar nästa vecka.
Vi ses då. Ok?
Pyss!
//Emil

Kommentarer
Postat av: CF

två innebrännare?

2011-02-18 @ 13:37:00
Postat av: Andréas

Jag längtar tills dag 365! Najs att du inte sålde din själ, go Emil!

2011-02-18 @ 19:11:02
Postat av: Johan

Sideburns?????? Fett dåligt gåta. Framförallt för att du tyyyp outat svaret innan i inlägget XD LÅLL!!!

2011-02-19 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0