11/2 - dag 50

God morgon, ärade bloggföljare!

Jag vill börja med att ställa en ganska enkel fråga, som inte behöver något större svar:
Hur många personer och vilka är ni som faktiskt FÖLJER min lilla blogg? Det hade varit intressant att veta vem som intreeseras av skägg. Lämna gärna en schysst kommentar, med namn eller något annat signalement som gör att jag känner igen just Dig.

En annan sak som är ganska intressant som har hänt sen förra inlägget är att jag var nära på att sälja min stolthet. Eller i alla fall kyssa denna idé adjö.
Det var nämligen så här att en "släkting" erbjöd mig förra fredagen 5000:- plus en tatuering om jag rakade av mig allt skägg samma kväll, och om släktingen i fråga fick fota rakproceduren med sin Iphone. Sen skulle jag, istället för att lägga upp en bild med skägg, lägga upp ett par bilder först när jag rakar av mig skägget, och sen några bilder UTAN skägg, och där jag i detalj skulle berätta om hur jag sålde min själ och stolthet samtidigt för lite pengar och lite bläck. Efter mycket bollande fram och tillbaka i mitt eget huvud, bestämade jag mig för att behålla skägget. Pengar kommer och går, men ett stort skägg...består...?
Det som till slut fick mig att tacka nej var att jag (förutsatt att jag gjorde det) inte fick lov att odla skägg på ett helt år, typ. Så om jag skulle starta om från ny kula, skulle jag få vänta till nästa vinter, och det vill inte jag.

Nåväl. Nog pratat om mig. Vi tar istället och TITTAR på mig (Jaaaa!).


Emil Falk, fredag morgon 07.58:






Zoom för denna hääääärliga morgon:



Fyfan va gött! Då var det färdigt för idag. Nu ska jag gå och fortsätta tvätta och sånt. Det är jävla gött att få rena kläder. Nästa vecka kommer nya bilder. Då kanske jag har på mig något som jag tvättar idag. Vi får se.
Vi ses då i alla fall. Ok?
Bra!
Pyss
//Emil

Kommentarer
Postat av: Susane Falk

Emil! Det enda jag är nyfiken på är VILKEN släkting du fick 5000-kronorserbjudandet av!!! Kan inte varit din far i alla fall!

2011-02-11 @ 09:15:43
Postat av: Emil

Ja, jag antar att folk vill veta det. Dock tänker jag nog låta det vara osagt ett tag till. Vi får se om jag vill erkänna det så småningom. Men jag låter det vara en hemlis ett tag till ;)

2011-02-11 @ 09:19:59
Postat av: mojan

here and IRL

2011-02-11 @ 09:42:49
Postat av: Bacon

Awesome

2011-02-11 @ 10:22:57
Postat av: Christian "16 inches" Ermanbriks ‰

Beardface. Jag gissar vilt på att det var Danne som kom med erbjudantet.

2011-02-12 @ 16:27:12
Postat av: Molly

Nu börjar de ta sig :-)

2011-02-12 @ 16:40:59
Postat av: Fiiiiiia

Han börjar ble hårig nu. När tiden är inne, kan inte jag få göra små flätor (a) sött som socker!

2011-02-12 @ 17:26:32
Postat av: Morello

Looking good

2011-02-12 @ 21:34:13
Postat av: Mandy Bazinga

Jag följer den! Spännt väntar jag varje vecka pâ uppdateringen!

Jag "sâlde" mina dreads till en vän för 350 euro + frisör som klippte av dem. Det var 4 âr sen, jag ângrar mig fortfarande. UNDERBART att du sto' pârej!

Keep it up!

2011-02-13 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0