29/4 - dag 127

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ!

Hur mår ni?
Jag mår bra.
Jag är dock trött som en överarbetad åsna i Nigeria under högsommaren.
Jag har ju börjat jobba på riktigt nu, och det tar lite tid att vänja av sina gamla slacker-vänjor, och bli en i systemet, om ni förstår vad jag menar.
Folk tycker att skägget börjar bli för jävla långt.
Det tycker jag med.
Vad tycker ni?
Se själva och avgör på
dagens bilder:









ZOOM:



Nu orkar jag inte skriva mer.
Jag hade velat skriva en rolig vits här, men jag kom inte på nån.
Så jag tar en tråkig vits istället:
Det var en gång två tomater som skulle gå över en väg. När de gick blev den ena överkörd av en bil, och då sa den andra... Han sa...
Vafan...? AH! Nu har jag glömt bort poängen, men det är väl lika bra.
Den var ändå rätt kass.
Nu skiter jag i detta och går och duschar istället.

VI HÖRS!
ADJÖ!
PYSS!
//EMIL

Kommentarer
Postat av: Johan

Han sa: "Skönt att bli av med den där jävlen. Nu är hela imperiet mitt! MITT!!" Strax därpå blev även denne tomat påkörd, och vips tillföll hela imperiet staten. Och så kan det gå när man är en del av systemet. Snipp snopp snut. Batong och kuk.



Bra inlägg Emil!

2011-04-29 @ 20:09:54
Postat av: Viktor JUJU

LÅNGT men inte långt nog! Bättre blir det och det ser jag framemot :D

2011-05-07 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0