22/4 - dag 120

Hej alla trogna fans, ströläsare och vilsna porrsurfare!


Idag är det inte min skäggiga hälft som skriver, utan jag (Sandra). Jag ber om ursäkt att jag uppehållit Emil hela påskhelgen, det har varit bland annat påskmiddagar, biltur och intensivt slappande som hållit honom borta från bloggen. Till allas stor glädje tog vi en massa bilder i fredags som jag ska lägga upp här. Få se om jag kan klura ut hur man gör.. Vänta lite..  


Profilbild (obs, lustigt)
Det där gick ju bra! Jag tar några bilder till..



Bild 2
Här ser emil lite asiatisk ut, tycker jag.



Inspektion av pärondryck.



Glad, otörstig och skäggig man.



Detta är vad jag kallar zoom!


Sisådär ja, det var fredagens inlägg. Lite sent kanske, men hoppas ni inte blev alltför ledsna och satt och grät hela påsken istället för att äta ägg.
Det var roligt att blogga ju. Jag kanske startar en egen blogg om mitt skägg som bara växer och växer.
Jaja, nu får det vara nog med bloggande. Måste hinna slappa lite till innan solen går ner.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Johan

Hahahaha! Utmärkt Sandra! UTMÄRKT!

2011-04-25 @ 19:40:41
Postat av: Carina

Haha... det gjorde du bra Sandra. Ojojoj vad skägget växer... var ska det sluta undrar

Mor

2011-04-26 @ 12:07:43
Postat av: SMartinelle

"Här ser emil lite asiatisk ut, tycker jag." Hahaha! asbraa :)

2011-05-15 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0