15/4 - dag 113

God afton.

Då var det dags återigen för lite blogginlägg. Papper till Högskola/Universitet är inskickade. Det är bra. Jag hoppas att man får ha skägg på universitet...
Annars allt lugnt med mina läsare, eller? Jag hoppas det. Våren verkar ju vara här för att stanna. Sen i sommar kommer det ultimata testet för mitt skägg. Om jag pallar ha det när det är 25-30 grader. Hoppas fan det också.
Bara så att ni vet borde ni undvika att bara äta jäst i tre veckor. Det är tydligen dåligt.


Nog babblat. Bilder på g:











ZOOMEN ZOOMEN ZOOMEN!



Mmmmmm! Färdigt för aftonen. Nu drar jag kanske till Malmö, men jag vet inte.
I vilket fall ses vi om en vecka. Ok?
God afton. God afton. God afton.
Pyss
//Emil

Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Det ser ut som att skägget växer litegrann åt sidan :P Stämmer det du gode kamrat?

2011-04-16 @ 12:43:25
Postat av: Indylover_666

Den som inga byxor har, han har inga byxor. Och byxor e ju bra, speciellt om man har skägg.

2011-04-20 @ 01:19:07
Postat av: Emil Den Majestätiske

Ja, det växer lite snett, Johan. Borde jag göra något åt det?

Vad menar du med inga byxor? Jag har byxor på mig. Nästan jämt...

2011-04-21 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0