1/4 - dag 99

God eftermiddag!

Idag har jag bråttom. Bråttom som fan, faktiskt.
Det är jobbigt att stressa, men ibland nödvändig.
Imorgon är det lite jubileum. Det är imorgon 100 dagar sen jag rakade mig sist. Bra gjort av mig själv, tycker jag. Folk jag träffar på stan och sånt, som jag inte träffat på ett tag tycker att skägget är fult, passar inte på mig, snyggt, coolt, klädsamt på mig, amish-liknande och vissa tänker inte så mycket på det. Det är roligt att folk har olika uppfattningar om det. Själv tycker jag att det är snyggt.
Vad tycker DU?

Nog babblat. Här kommer litta bilder och sånt coolt:














Den gamla zoomen:



Aaaaah! Vilken succé, va! Nu måste jag skynda mig att dra. På söndag fyller min fjälla 21, så det blir jubileum både imorgon och på söndag. Fyfan vad bra. Men vi hörs som vanligt nästa freitag. Ok? Bra!
Pyss
//Emil

Kommentarer
Postat av: Johan

Coolt skägg! Keep it comin'!

Puhuss

2011-04-01 @ 18:56:07
Postat av: Morello

Lookin' good!

2011-04-01 @ 20:53:49
Postat av: Viktor JUJU

Vissa är bara lite avundsjuka på skägget :D

2011-04-01 @ 21:08:20
Postat av: Skäggodlarn Själv

Tackar tackar!

2011-04-03 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0